2010. július 10., szombat

Napi Tettek IV.

Balázs: Előző nap finomítottuk a kis programunkat, kerestünk partnereket és megcsináltuk a plakátokat. Nehezen indult el a közös munka, de elég időben végeztünk, így végre jutott idő kicsit körbejárni a Malomvölgyet. Délután, este, éjszaka koncertek: Zorall, Pitbull, Prosectura, Grenma.
Anita: Mindenki elpilledten érkezett a tegnapi meetingre. Lassan jutottunk el a plakát megvalósulásáig… A lányokkal a grafikát intéztük, a fiúk pedig a kiragasztották őket a fesztivál legforgalmasabb helyeire.
Bálint: A programunk összeállt hamar , maradt idő az esti programokra. (Pittbull , Prosectura)
Szabi: Tegnapi nap nehezen ébredtünk, Viva la Kökény termelői bor. Aztán lassan lassan elkezdtünk kikecmeregni az árokból, és eljutottunk a béke szigetére. Finomítás, és kovácsolódás. Este pedig Mayhem koncerten féltem
Máté: A délelőtti napirendi pont a mai program megtervezése volt. Munkánkat nehezítette a fáradtság, ami így a harmadik napon már egész súlyos mértékeket öltött. A mai napon vár ránk az igazi feladat, hogy megvalósítsuk amit tegnap tervbe vettünk.
Gábor: Én tegnap a Szabi által leírt termelői bor miatt nem nagyon vettem részt a megbeszélésen=) testileg ottvoltam, de aludtam 2 kicsit a vip sátor alján partner keresésben már benne voltam, de a fáradtság és a másnaposság miatt offoltam az estét… na de majd ma:P
Barbi: Azta… Nagyon fáradt vagyok!!! Mondhatni megláttam tegnap a FÉNYT az alagút végén. A nagyon punnyadt meeting és plakátkészítés után felmásztam a Kökényi kocsmába, aztán beugrottunk szódapatronért, vodkáért, meg dinnyéért a Sparba. Furcsa volt a civilizációban, szédültünk a betonon.:D Siettünk is vissza, egy-két ember úszott a tóban, de újult erővel indultunk vissza Mayhemre (asszem ott hagytam az uccsó tiszta Liberomat) majd Edda, Republic, és Zorall. Remélem ma minden rendben lesz a progival, ha ráértek, szurkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése