2010. július 7., szerda

Napi Tettek I.

Máté: A nap eleji ismerkedés nagyon tetszett, sok ismerős arccal találkoztam a fesztivál alatt. Az esti italpárbajokra, mindenki felkészülten érkezett, fogyott a cefre, ez megalapozta a koncertek hangulatát. Annak ellenére, hogy az első nap nem igazán az én zenei ízlésemnek megfelelő zenekarok léptek fel azért nagyon adta.
Vera: Az Off-Rock Tanya programjaival barátkoztunk; vannak érdekesebbnél érdekesebb sportok pl krokett, van non- profit kaszinó kvíz kérdésekkel tarkítva, autós kártyák mintájára „hírességes kártyák”, amin hírhedt diktátorok rémuralmainak számadatait hasonlítják össze a játékosok. Szóval van mivel foglalatoskodni a koncertek előtt.
Barbi: Az első nap leginkább az ismerkedésre, és a totális lerészegedésre szolgált. (neeeem, mi nem) Az Off-Rock tanyára mindenki betévedt, aki egy kis pihenésre, vagy szórakozásra vágyott, és egy csöppet ki akart menekülni a koncertek közül. Aki idejött, nem csalódott! Sok vicces játékot lehet itt találni, és a rajzolni vágyók is kiélhetik magukat. Én például Arcvadászon vettem részt, és aki elég embert megtalál, ingyen sörhasat növeszthet! A mai nap sokat ígér, a punk zene élő legendája látogat el hozzánk: The Exploited. Addig is sok minden vár még ránk!
Szabi: Mint önkéntes, nagyon tetszett az első nap. ismerkedés és kötetlen program felismerés folyt, néhány fix feladattal. Nekem első pillanattól kezdve jobban tetszik az idei rockmaraton mint az eddigiek,még a tegnap eső se vette kedvem. Az első nap zenekarai nem voltak zsánereim, de együtt ordítottam a farkassokkal, igaz volt ahol sokkot kaptam.
Bogi: Hétfő délelőtt a hosszú vonatút után megérkeztünk Pécsre, Székesfehérvárról. Volt egy nagyobb városnézés, utána a fesztivál nulladik napján felállítottuk a sátrat, felmértük a terepet, ismerkedtünk. Kedden elindult a Tettek Mezeje project, beszélgetésekkel, csapatépítő játékokkal telt az időnk, utána megszálltuk az Off-Rock tanyát. Délután elmentünk koncertekre, én a Wisdom in Chains koncertjén hatalmasat tomboltam. Éjjel fáztunk kicsit, de eddig minden okés.
Anita: A „nulladik” napon érkeztünk mi is. Megismerkedtünk a hellyel, majd másnap reggel a Tettek Mezeje csapattársakkal is egy mókás játéksorozat keretein belül. Az Off-Rock Tanyát is birtokba vettük. A koncertek közül a Cadaverest vártam leginkább, ami nem okozott csalódást – most sem. A Wisdom is Chainst most ismertem meg és azt hiszem nem utoljára hallgattam őket.
Balázs: Veszprémből jöttem 0-dik napi érkezéssel. Kedden nekikezdtünk a Tettek Mezeje felépítésének. Többféle ismerkedős játékot játszottunk, ebből az egyik: Párokat kellett alkotni és egy percen keresztül kellett beszélni egy adott témáról. Ezzel jobban megismertük egymást, kinek mi fontos az adott témában. Este sajnos az eső elmosta az Akela koncertet, de a Moby Dicken már minden rendben volt. A Cadaveres nem okozott csalódást.
Bálint: Helybéli vagyok és a nulladik napra érkeztem ahol ismerkedtünk mint egymással mint a játékokkal .A koncertek színvonalasok és az idő repül….
Gábor: Én a többiekkel ellentétben kihagytam a 0. napot, amit így utólag sajnálok is. Amikor megérkeztem a fesztiválra egyből munkahelyemre az off-rock tanyára vezetett utam. Mire odáig elsétáltam egyből már pörögtem a fesztiválhangulattól. Erre még rátett amikor megismerkedtem a társasággal Nyiri által kitalált játékos feladatok keretein belül. A koncerteket kb. kihagytam, mert annyi ismerős arccal futottam össze, akiknél mindig volt vmi, amit ’nem tudtak’ meginni. Összességében Rock’n’roll!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése