2010. július 8., csütörtök

Napi Tettek II.

Balázs: A tegnapi napon sokat beszélgettünk és megkaptuk az első komolyabb feladatunkat. A lényege az volt, hogy olyan célt keresni, amiért lehet, tudunk küzdeni. Persze ez is kicsit játékos volt. Egy tökéletes országot kellett kitalálni, és 10 pontban összegyűjtöttük az ötleteinket. Ennek a kibeszélése most fog következni. A tegnapi nap koncertje szerintem: Road és Exploited.
Máté: Tegnapi feladatunk az volt, hogy megalkossuk a számunkra tökéletes országot, ami nem is volt olyan könnyű. Mire összeszedtünk tíz pontot… nem tudom befejezni a mondatot, mert marha fáradt vagyok.
Szabi: Az elmúlt nap is elmúlt, mint minden eddigi. Egyre jobban összekovácsolódunk a csapattal, és megismerjük egymást. a feladatunk, tettország, úgy érzem jól összerakott végeredmény lett, csak ne jöjjenek a szélsőséges tettek, hogy leigázzák. Nyertek a Spanyolok, örültem. HétköznaPICSAlódások jó volt, nagyon, de várom még mindig a hörgős metálokat.
Gábor: Tegnap megalkottuk a 10 pontos alkotmányát tettországnak, megtudtam, h törppapa egy liberális diktátor. nem vagyok ennyire még képbe ilyen korán, holnap pótolom:D
Vera: A szerdai napban az Exploited volt a legemlékezetesebb dolog, hatalmas energiával nyomták.
Bogi: Fú, tegnap…? A Tettek Mezejére léptünk, most már tényleg, ahogy a többiek is írták: létrejött Tettország, és a tett nemzet. Néhány a pontjaink a társadalmi egyenlőség, összetartás, nyitottság a kulturális sokszínűségre. Utána indult a zúzás megint, én Rómeó Vérziken tomboltam, aztán átmentünk Picsára, akik szintén nagy bulit toltak. Persze szerintem is a nap koncertje az Exploited volt, bár elég kevés ember nézte őket, ők mégis teljes átéléssel és erőbedobással zenéltek. Reggel igen erőteljes hátfájással ébredtem… :D
Barbi: Tök ász volt a tegnapi nap! Megkaptuk a feladatot, országot kell alapítani. Igen, országot lehet alapítani 10en is! A lényeg az volt, hogy tíz pontban meg kellett fogalmazni az országunk (Tettország) törvényeit, és elvárásainkat a Tettekkel (a lakókkal) szemben. Sajnos a törvényhozás végén leszavazták az ingyen sört… Mondjuk én még reménykedek, hátha meggondolják magukat. :D A koncertekről egy picit… Alvin és a Mókusok megcsinálták a jó nyitó hangulatot, nagyon sokat mozogtunk, jó nagy volt a pogó. Később Road, ami szintén nagyon jó volt, fergeteges hangulat, és teli sátor… A végén Exploited, a legenda. Ma pedig Adam’s Family, Konflikt, Ensiferum és Blind Myself. TO BE CONTINUED
Anita: Tegnap 10 pontban megfogalmaztuk, hogy mik az ideális világgal szembeni elvárásaink. Nehezebbnek bizonyult, mint ahogy első hallásra gondoltam. Nézetek összecsapása volt az a másfél óra. :D Szolgált tanulságokkal. Délután egy kis lazulással készültem az estére, főként a Road, Rómeó Vérzik és Exploited hármasra. Az Al and Black Cats pedig a nap pozitív meglepetése volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése